Gezocht: huis/appartement in Spindleruv Mlyn kerst 2006

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

ik ben op zoek naar een huis of een appartement voor 6 personen met minimaal 3 slaapkamers in Spindleruv Mlyn voor de kerst 2006.

ik heb al veel gezocht op internet, maar in Spindleruv Mlyn vind ik dus vooral hotels, en daar zijn we niet naar op zoek.

soms zag ik een huis of appartement, maar dan was het meteen niet te betalen en bijv 3x zo duur als een gevonden huis in harrachov.

maar we willen dus het liefste naar Spindleruv Mlyn.

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

groetjes gizmo
 
hallo els,

we vinden het een heel mooi huis. zijn de prijzen nog hetzelfde in 2006? we hebben nog wel een aanvullende vraag, want zijn er bijv ook winkels, supermarkt en restaurants in de buurt? en evt een overdekt zwembad?

en hoelang rij je van het huis naar Spindleruv Mlyn?

en ligt er vaak sneeuw met de kerst?

groetjes gizmo
 
cor schreef:
wat zijn de kosten?niet helemaal duidelijk op te maken vanaf je website.
Staat er anders toch heel duidelijk, hoor (er vanuit gaande dat de tarieven sinds 2004 ongewijzigd zijn; anders mag de site wel eens bijgewerkt worden)... ;)

Kosten
Prijzen tot 8 personen - 2004:
  • Hoog seizoen: € 400,-
  • Laag seizoen: € 300,-
  • Borg: € 100,-
De huur gaat in op de besproken datum na 14.00 uur.

De hoogseizoentijden zijn door ons vastgesteld op de volgende data:
  • 06-10-2003 / 27-10-2003
  • 22-12-2003 / 06-04-2004
  • 27-04-2004 / 25-05-2004
  • 06-07-2004 / 31-08-2004
 
Hallo allemaal,
Sorry, je hebt helemaal gelijk de side moet hoognodig aangepast worden. de prijzen zijn hoogseizoen 430 euro.
.
Restaurants zijn er overal genoeg ook bij ons in de straat waar je te voet naar toe kunt gaan, op de hoek van de straat is een gezellige "buurtsuper" en op 5 min. rijden ben je bij de plus en de lidl in Vrchlabi.
Naar spindl rijd je ongeveer een half uur,( ligt ook aan het weer) maar waarom naar spindl!! je hebt veel dichterbij Herlicovice en Cerny Dull zijn ook leuke skigebieden.Wij bleven de eerste jaren ook steeds in Spindl tot we ondekten dat er echt veel meer is dan spindl.

Wat betreft een overdekt zwembad ik weet het niet misschien dat iemand op het forum het weet.
groetjes Els
 
hallo els,

ik ga overleggen met mijn familie, maar het is voor ons zeker een optie. we moeten nog vrij kunnen krijgen van het werk, dus ik kan nu nog niets met zekerheid zeggen.

onze familie bestaat uit 2 mensen die veel zullen gaan skien. maar ook uit 3 volwassenen en een klein kindje. is het daar een beetje goed wandelen naar bijv de winkels met een kinderwagen, of denk je dat wij ons dan zullen gaan vervelen? we willen nl een huis vinden in een buurt die voor allemaal geschikt is. Ja ik weet het, veeleisend, maar zie het maar als onzekerheid, omdat we gewoon een leuke kerstvakantie willen.

ik ga me eens verdiepen in die 2 andere skigebieden, ik had er nog niet van gehoord, maar tuurlijk kan dat ook leuk zijn.

groetjes gizmo
 
ik vergat nog te vragen, misschien een leuke bistro of iets dergelijks die aan te lopen is, om lekker warme chocomel te drinken?
 

Freddy2005

† In Memoriam
gizmo schreef:
ik ben op zoek naar een huis of een appartement voor 6 personen met minimaal 3 slaapkamers in Spindleruv Mlyn voor de kerst 2006.
els vandenheuvel schreef:
wegens anulering is ons huis met de kerstweek vrij gekomen
Hebben jullie het beiden over 2006 of is er een misverstandje ?
 
Bovenaan